jul. igen.

och så blev det även dags för mig att inse att jag varken kan trolla eller är omänsklig. fan va tråkigt. men nu ska jag lära mig o gilla läget och bli stark som superman. får vi se hur det går med den biten. pepp pepp i allafall.

och idag fick vi jullov, tacka fan för det. och jag har alltid gillat julavslutningar (?). det är då det verkligen känns att julen börjar! allt är så mysigt, det är tända ljus när man kommer hem och det luktar jul och alla är så glada. förutom i år. just nu är julstämningen = inget vatten. den senaste veckan har känts som ett klipp ur "drömkåken", utan björn skifs alltså. och alla är mer eller mindre ledsna/hysteriska/förbannade/irriterade över något annat också, uppepå det. men någonstans känns det så typiskt, att hela vattensystääämet pajade och allt annat bara skiter sig; bara för att vi hade lovat oss en lugn och sansad jul iår. snart kommer christoffer, äntligen<3. och  imorgon ska jag iallafall få träna+sola och sedan hälsa på i emilie och robins nya bo! 

och emma inte är borta så lång tid till. vi ses på lördag, snuffi. long time no see.
jag kanske kan vara ganska lugn ändå? alla julklappar färdigköpta och alla är rätt glada när det kommer till kritan. 
vi kan när vi vill. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0