-och såna ska ha handikappsbidrag?

va seeeegt det går! peppen den här veckan, iallafall. längtar redan till nästa tisdag, det här har blivit något av en sport.

sola-promenad-skola imorgon. sen blir det nåt annat. kanske promenad, vem vet.
jag borde framkalla lite bilder.
jag borde egentligen ganska mycket.

mitt projektarbete är inte ens värt att nämna, så jag fattar inte ens varför jag gör det? eh
idag kunde jag inte ens klippa rakt. hur normalt är det liksom?
jag köpte två nya fotoalbum idag. jag tror egentligen att jag tycker dom är fina för att dom i princip va gratis, snål som jag är. men ; inbilla sig funkar.

emma ska komma hem. christoffer ska komma hem. det ska bli december. det ska bli jul. jag ska bli rik, berömd och snygg. då är jag nöjd. nu ska jag umgås med snus, te och äcklig engelskabok. kan knappt vänta.

   
 


Kommentarer
Postat av: elin från hacklyckan

åh! vart hittade du billiga snygga fotoalbum? jag letar! pöss

2007-10-17 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0