big bang

jag har svällt. med flera ljusår. så idag blir det träning i ett par timmar. eller kanske en halv. förmodligen 10 minuter , men det är alltid nått.

det här är en sjukt tråkig vecka. den suger, rent ut sagt. skittråkig är den. jag skulle vilja att det blev lite jul och sådär, dessutom hatar jag att vara ensam på praktikten. inte alls så helylle som jag trodde. och imorgon ska jag till skolan, det har jag inte heller någon lust med. jag orkar inte träffa folk. det vore skönt att va schizofren. då vore man ensam men ändå inte på nåt sätt. jag skulle älska det.

men snart är klockan 4, så då kommer nog pappa och hämtar mig i sitt lyxåk. då ska jag hem och vara hurtig.

au revoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0