fuck december

hur kul är det o va 17 egentligen? 17 är precis som november, en enda väntan på nåt kul. när man är 17 längtar man efter o bli 18, och i november längtar man efter jul och allt detdär. om nån hittar ett häftigt högstadiedisco så hör av dig. 

kan emma komma hem? hon är inte bara 30 mil från hemma, hon svarar inte i telfonen heller. jag börjar misstänka en kupp mot mig, ingen har svarat när jag har ringt idag. bu.

jag har målat en tavla idag. den var på emilie och mig, jättefina kusiner as usual. fast det finns ju alltid en baksida, och den här gången råkade jag måla hitlermustasch på mig själv. så idag har jag alltså målat en tavla med emilie som kramar om hitler. fy!

ikväll blir det mys hos maria. mysigt va?

christoffer är finast. puss

 


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du är finast i hela univserum

2007-10-14 @ 01:48:25
URL: http://www.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0