hur?

jag trodde inte ens att människor kunde bli så dumma i huvet. hur är det ens möjligt?

idag slösade jag bort skitmycket tid. typ 1 timme på att bestämma mig för vilken av två svarta,stickade tröjor som jag skulle köpa. det slutade med att jag köpte en klänning. jag hade kunnat få nåt vettigt gjort istället.
dessutom skärde jag största hålet (?) i tummen idag på en äcklig glasskiva som inte ens kommer bli ett fint fat. det va rätt onödigt. sen fick jag dubbelångest för att det verkligen är sjukt lång tid kvar tills emma kommer hem. det är tomt på mitt golv, helt enkelt.

myskväll hos emilie ikväll! åh vad jag har saknat, det var mysigt. det gör vi om snaaaart (inte om ett halvår, haha)

nästa vecka börjar kärn igen. kill kill. och nu måste jag verkligen va jätteaktiv och typ jätteintresserad hela tiden. skönt att vi ska till stockholm i helgen iallafall älskling :D





så fel men samtidigt så rätt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0