i'll never turn you down like before

det tar för lång tid, jag kommer nog aldrig komma dit jag vill. känns som om den här skiten tar ett helt decennium.

igår va mitt projektarbete sådääär, idag borde det inte ens få exsistera. kul att snygga bo får en ny klänning att ha på sig vid fina tillfällen iallafall. men jag är glad ändå, imorgon tänkte jag ta nya tag. 

idag har jag fått frisk luft för hur många år som helst. jag och emilie gick promenad efter skolan, sen karslundsspåret med mami och ikväll lite promenad med älsklingen. han ska förresten lämna frugan hemma o åka till växjö imorgon. stavas det så? kanske.

nu ska jag borsta tänderna. sen ska jag sova, imorgon ska jag vakna tidigt och gå uuut. 

au revoir osv. 

     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0