kasta, fålla och allt helvete

imorse höll jag på att dö av den höga mysfaktorn. mer sånt.

nu har jag börjat med mitt projektarbete. vad har jag gett mig in på? jag förstår ingenting, det är så mycket jag inte har tänkt på och inte ens fattat att man måste göra.  när pappa förklarar sömmar och mått och allt helvete blir jag mer skelögd än vad jag redan är. jag har att göra i ett år framöver iallafall, minst. kill kill.

igår lyckades jag se sista beckfilmen utan att somna, men jag fattade inte att den skulle va slut när den va slut? det fanns inte så mycket till deal tycker jag, men det kan väl va okej att tappa fantasin efter typ 200 olika beckfilmer.
 fast jag kan inte sluta tänka på rudolf istället för martin beck. helt sjukt

nu ska jag fålla, mäta, sy sömmar och svära lite :D åh vad jag längtar..(?)
jag saknar kurtis, som vanligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0