sjuka kvinnan

jag är sjuk. dödssjuk. egentligen är jag bara förkyld, men tycker ingen annan synd om en så får man göra det själv. jag är helt sämst på det här med den här bloggen. den är skitful, men jag fattar inte hur man gör den snygg så det får va. 

idag va sämsta dagen någonsin. jag tror att jag är i klimakteriet, världens mest lättretade människa. någonsin. så jag gick ut o gick i sisådär 2 timmar för att jag skulle slippa va elak mot någon. det va skönt och jag va glad när jag kom hem. konstigt va lite sol kan göra. 

öh. jag tråkar ut mig själv. så nu ska jag kolla på topmodel, simple life o sen sova. imorgon blir det promenad innan skolan o sen ska jag va kreativ från 8-4 tänkte jag. blir väl ungefär : kreativ från 8.00 - 8.20, om jag känner mig själv rätt. 

adjö.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0