vilka fina törtlar!

jag är världens grinigaste människa, haha. och jag skojar inte. har ni aldrig funderat på varför man jämt blir så arg, fast man varken måste eller borde? det har jag gjort hela dagen, ack ack. jag kanske borde säga förlåt till alla som jag har varit grinig på idag. sorry sorry.

idag fick jag en muntlig varning för att jag hade för mycket frånvaro. läskigt vare, jag fick ont i magen. så nu ska jag gå på alla lektioner. fast det är inte så konstigt att jag har hög frånvaro, för tydligen så räknades det bara dom två sista veckorna och då har vi typ bara haft teckenspråk och teckenspråk är ju skittråkigt. sitta och återberätta max kaka med händerna, hur kul är det på en skala liksom? en lektion av tre var jag på, och det är ju iallafall mer än ingen. applåder.

men vafan vill vädret? jag ser ut som en snusmumrik i håret för att jag måste gå runt i en annan jävla regnskog typ. jag ska flytta till ett oregnigt land. och imorgon är det fredag och då kommer kurtis hem. det ska bli mysigt och äta lite på honom, det va ett tag sen menar jag. och sen är det helg! jag fyller 18 om 53 dagar förresten. det borde ju gå på en handvändning. nu ska jag pyssla och telefonterrorisera min karl tills han svarar.
     

Kommentarer
Postat av: Christoffer

nämen älskling, så du har en blogg du ;)

2007-10-11 @ 19:27:49
URL: http://www.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0