fack

idag var det väl lite dagen med stort D. svenska b nationella den muntliga delen. var så jävla arg så jag tänkte inte ens under tiden. men det gick nog bra hoppas jag. det får vi se imorgon. så himla mycket läxor nu att man inte vet var man ska börja. blir att man skiter i att göra nåt överhuvudtaget istället :) har iallafall fotat klart till projektarbetet idag så nu är det bara framkallningsdelen kvaaar :) puss på det i say.
så det blir vernissage 21 april folkets hus 18.00
kom o kolla or die

imorgn blir det äntligen träna. känns som det va 100 år sen sist. det enda man gör är att sitta o plugga o gråta för att man inte kommer få nåt jobb efter studenten. man sväller sakta men säkert också vilket är det värsta av allt. så nu måste vi pallra oss iväg.

nu ska jag packa mina 34 kilo saker och sen övningsköra. brukar går bra, men eftersom den här dagen vill jävlas med mig så kör jag väl förmodligen på 2 grävlingar, 4 pensionärer och 2 skolklasser. den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0