grön tjej

söndagar som brukar vara så tråkiga. idag har det hänt helt sjukt mycket.
imorse va jag uppe med tuppen och satt ute o solade och slipade lite på min presentation till imorgon. sen blev det hoppa lite studsmatta och lite sol till. väckte baby som sov sin djupaste skönhetssömn och sen blev det stan och fix för min del. scary. fick iallafall slappna av lite i karlsslundsspåret sen. hahah så mkt roligt folk som hittar ut samtidigt som solen tittar fram. hujeda mig. blev väl en timme där iallafall, och sen hem och plugga järnet. jag har INTE roligt:(
och inte nog med det så ringer emma och säger att hon sitter i slottskogen och att det är skitvarmt. tack. jag vill också.


sen fick jag åka hem och baka chokladpraliner osv, för vi måste tjäna lite pengar imorgon så att jag får åka till slottsskogen haha. men det gick väl sådär. de fastnade i tallriken och blev väl ganska fula? men jaja, jag får väl rabattera då :( och eftersom det va så fint väder tänkte jag att det fick bli en joggingtur på det, så sagt och gjort. skönt var det men jag känner redan nu att det blir träningsvärk imorgon. i hate uppförsbackar.

nu ska jag packa, dricka te och skriva lite meraaaa. puss på alla som kommer och stödjer mig imorgon alla andra kan gå hem o dö. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0