kiss i örat

rutten dag i have to say.
började bra med världens bästa nyhet men sen gick det bara uuuuutför. jag tror att jag skiter i allt?

eftersom att jag är på kissdåligt humör tänkte jag försöka smitta av mig lite. här kommer min neggolista:
1 : imorgon ska det regna
2 : jag har inga pengar
3 : jag vill ha skitmycket nya clothes (men jag har inga pengar)
4 : jag vill ha ett solkort (men jag har inga pengar)
5 : jag saknar o känna mig som the only (vilket man sällan gör nuförtiden)
6 : jag vill träna men dygnet har bara 24 timmar
7 : jag vill sola ute men nu är det kväll och imorgon när man äntligen är ledig ska det regna. KUL LIV

inte underligt att alla tycker att jag slösar massa energi på att gnälla, vara bitter och negativ.
men stadium säger faktiskt: slösa energi och få mer tillbaka. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0