little miss obsessive

i guess we're really over, so come over, i'm not over it

idag hade vi nationellt prov again. vi kommer drömma om nationella prov i sommar, gissar jag på. men det gick väl bra. man skulle skriva om hur unga blir vuxna och vad som hindrar dem. och det passar mig ju utmärkt eftersom jag aldrig kommer bli vuxen tjej :)

tur att man är kär i alla fall. 10 månader igår med världens underbaraste människa, och tiden går fort när man har roligt antar jag :) det är här någonstans man börjar tänka tillbaka på alla minnen, allt vi gjort. men absolut roligast, det är att tänka på det vi kommer att göra. jag längtar till sommaren , christoffer.

nu blir det projektrapport och massa mattepluggande. jag har haft roligare, jag lovar. tänkte bara att ni skulle få en snygg bild på en snygg människa. är hon inte ett geni, så säg!






Kommentarer
Postat av: Ewie

hon är snygg :P fast det har varit perioder då hon är tog för smal ^^

2008-04-28 @ 19:36:54
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0