orm-orgie och uppstoppade får

idag var vi på nåt sjukt ställe med skolan. det va en gubbe som samlade på typ fossiler och grejer i sin lada och hade ett muséum. där tyckte han att han skulle visa sina uppstoppade får och grävlingar och lite kristaller. haha jag säger då det. sen åkte vi och kollade på nån kulle där alla ormar träffas på våren och har en orgie. spännande dag må jag säga haha.

världens skönaste väder och nu törs man nästan hoppas på vår. började dagen med långpromenad innan skolan, schönt vare. dessutom har jag och mamma bokat in minst 2 varv runt ånnaboda i helgen. bränn bränn bränn.

nu blir det plugga och sova. har panik för att jag inte klar med alla grejer. och på måndag har vi vernissage och redovisning och jag har tamefan inte en aning om vad jag ska säga. "hej jag har sytt och sprättat upp och sytt igen".
imorgon blir det tidig uppstigning o sen skola hela dagen. dessutom utgång med lite brudar. dom är mysiga.
nu ska jag drömma sött och sova gott. så lång

Kommentarer
Postat av: Christoffer

I helgen blire mys älskling

2008-04-18 @ 03:18:57
URL: http://blogg.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0