vad är det för dag??

seriöst.. trodde det va måndag tills jag insåg att det fan inte va det..

ÅNGEST! tro mig, jag TÄNKER INTE vara en arbetslös människa. jag ska fan slåss för ett jobb, om det är det som krävs. fight fight fight fight fight fight fight fight lalalala fight. ni ser; taggad människa.

imorse struntade jag i o ställa klockan. lika bra tyckte jag, jag kommer ju ändå vakna med tuppen. 11.24 insåg jag att jag inte känner mig själv tillräckligt väl. attans. blev lite trevligt inköp på staden iallafall. billigt o bra.
sen hem o städa garderoben som mer eller mindre såg ut som ett slagfält. fint blev skiten efter ett par timmar slit , faktiskt. nu ska jag finslipa på ytterligare några cv:n. måste komma på en strategi som gör att alla vill anställa mig. BUT HOOOW? tipsa!

jag älskar att spets kommer bli skitinne. jag älskar spets. mina högtalare är tillochmed inklädda i spets. wiiiieeee!
sammet är inte så dumt det heller, även om jag kommer känna mig som lekisbarn igen? straaaange. men iaf.

mindra mysigt är att jag har 5000 steg kvar idag. vetefan när jag ska hinna med dom. jag menar; det är dubbelavsnitt i project runway ikväll. haha nerdie. men vad gör man inte...

jaja, nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort.
kiss kiss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0