christmas in pics!

julen måste visas i bilder tycker jag.

hann precis hem till kalle anka. jag och mamma jobbade och kom hem vid kvart i tre. pappa och emma hade fixat allt och dessutom hunnit vara hos farmor och farfar och fira jul med släkten. klippor är vad dom är.
puss! mamma hatar förövrigt min kamera och suckar så fort den kommer fram.
aisi, eller mattjuven, har bänkat sig vid julbordet och väntar på att få hugga in på sin favoriträtt; MAT!!
enligt mig den här världshistoriens absolut bästa syster.
pusskalas
mitt och emmas godispyssel
aisi som är som ett otåligt barn fick börja öppna julklappar ganska snart eftersom hon höll på och riva hela julgranen och julklapparna under den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0