julen sprang iväg

julen sprang iväg som vanligt. men den var mysig och definitivt värd att minnas av 2008. som så mycket annat.

och vad jag hatar den här känslan som helt plötsligt, utan förvarning och någon som helst egentlig anledning, börjar gnaga och ha sig. ibland vill jag bara koppla bort huvudet från kroppen eller nåt.. är dålig på det!
det är som en liten jävel som sitter o stör i magen och bara skriker "TÄNK PÅ JOBBIGA SAKER! GÖR DET!" knepigt att man får en konstig känsla i maggropen/bröstet när det egentligen är hjärnan som har ett stort problem.. är det något jag är bra på så är det att stressa upp mig själv för skitsaker.
 
gott nytt år iallafall! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0