lucka 18



jag älskar verkligen jul och allt pyssel och fix innan. det är nog det absolut bästa, alltså att hålla på och knåpa innan doppare-dan. MEN: hur kul är det att både emma och pappa är lediga (alltså LEDIGA, kan ligga på soffan och käka praliner hela dagarna) ända tills den 7e januari? och christoffer är ledig i typ 10 dagar? själv är jag ledig i 2 dagar under jul och nyår. fittliv säger jag alltså.
nu är det inte roligt att jobba längre hellre. nu är det bara kallt. saknar kassan helt sinnessjukt mycket. trodde aldrig att jag skulle göra det. kom dessutom på att jag i fortsättningen inte tänker ta att stressiga uppspeedade duracellkaniner är otrevliga. lär dig att va trevlig eller skaffa dig en frisyr. nu känns det lite bättre.

borde vara trött nu eftersom jag gick upp 04.45 imorse. men på något vis känner jag mig kalaspigg. har nyss gjort ansiktsmask och tagit bort mitt gamla nagellack. så nu ska det på nytt som får torka under hell's kitchen.

imorgon är det fredag och jag ska få träffa min darling hela kvällen. snacka om att jag ska kidnappa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0