lucka 2

okej, prio 1 : vad är det för jävla julkalender någon kom på att man skulle ha iår?
minns ni sunes jul, julpussar o stjärnsmällar, myseriet på greveholm och håll huvudet kallt? de senaste åren, med förra året som undantag, har det väl mest varit skit? dåliga skådespelare och ingen julkänsla. de borde börja med repriser istället!

nu är det iallafall december och jag håller på att ramla av stolen av allt adventsmys och glöggdrickande. på torsdag är det födelsedag och helgen kommer nog bli riktigt festlig..

måste köpa nytt gymkort!
njoy eller nautilus?
nautilus eller friskis?
bajs eller kiss?

nu ska jag spänna mina muskler lite innan jag ska duscha och krypa ner med en bok i sängen.
kan inte sluta älska december

imorgon ska jag jobba 4 timmar extra också. tackar så mycket för det televerket.

ps love you ck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0