merry merry

redan den 16:e december. snart är det påsk och sen midsommar. fattar inte hur fort tiden kan gå egentligen.
MEN ; god jul på er iallafall

imorse vaknade jag och trodde at jag hade blvit förlamad eller nåt. hade så ont i kroppen att jag inte kunde röra mig en milimeter. det va längesen jag hade sån träningsvärk. magen är värst, helt sinnessjukt. men jag kom upp tillslut och sen åkte jag och simmade och solade. så sjukt skönt, det ska bli mitt nya förmiddagsnöje :)

nu är det snart dags o segla iväg till jobbet. igår gjorde jag förövrigt slut med järnia genom att lämna tillbaka min larmbricka och få dom sista papprena. det va rätt skönt, på något vis, även om dom räddade min sommar 100 gånger om så kommer jag inte att sakna dom. ha!

tänker inte grina men jag måste bara klaga: kommer inte va ledig förrän .. JULDAGEN. helt schizofrent faktiskt. vet inte om jag kommer vara en zombie eller en mumie på julafton. får väl se..

nåja. hårtupering på g. sen måste jag köpa en ny sminkväska innan jag cyklar iväg. jag. får. inte. plats. i min.

Kommentarer
Postat av: Lina K

matilda, vad tränar du egentligen när du får sån träningsvärk? tell me, tell me!

2008-12-17 @ 21:07:46
URL: http://lolinona.blogg.se/
Postat av: Lina K

vad tränar du egentligen? :O tell me, tell me!

2008-12-17 @ 21:08:45
URL: http://lolinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0