another day another draaamaaa

jag känner mig som en blåslagen gammal rökare, men nån gång ska man väl göra det också. förmodligen är jag nog inte så sjuk, men jag är duktig tjej på att tycka synd om mig själv :) fast humöret blir ju inte direkt på topp när allt man vill göra är att träna, träna, träna och vara lite social, men en jävla förkylning och skit sätter käppar i hjulet. tack ska ni ha.

idag har jag fyndat så mycket så ni kommer aldrig förstååå. två tröjor och två solisar för bara hundra kronor typ. woho. och det var fint på riktigt, inte bara för att det var billigt. så det va ju okok. nu väntar jag bara på sol och värme så att jag får använda mina nya fina saker. och trot eller ej men jag har sytt en tubis idag också. den kan ni där till höger på den bilden jag har fixat så med haha. har man inget att göra så har man inte. dessutom hörde jag att det va kul o posa, och jag har tid o döda.

  

men det är en sak jag inte fattar. är det jag som växer för snabbt och helt enkelt växer ifrån, eller är det jag som växer mer långsamt än alla andra och på så vis hamnar massa efter? jag blir liksom inte klok på det hur mycket jag än funderar. men jag börjar känna mig rätt strange haha,

nu ska jag sova och kurera mig så att jag kan få fixa lite fysik snart.
puss iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gör en sådan där tubis till mig? Den är sjukt snygg i alla fall! Well done!

2008-03-25 @ 15:33:48
URL: http://sarispop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0