bajs

a new episode is about to begin. hoho och kanske kan vi säga lite minus tills dess. hoppas det.
konstigt att beslut man egentligen älskar att man har tagit kan kännas både fel och rätt, på samma gång.
puss iallafall.

fuck matte b , nu gör vi om det för fjärde gången. så sportlovet kommer stavas plugg. säg grattis till mig.
idag har jag och emma tränat, det va schönt. haha och helt plötsligt ser vi en liten naken kille som sitter på en roddmaskin. ett par sekunder senare kommer hans pappa ut ur omklädningrummet i bara handduk. HAHA han hade smitit ut till gymmet. söt. och så har vi kollat på skidskytte. det är världens roligaste sport näst efter handboll. och jag har blivit koko i huvet och fått för mig att jag inte kan andas, så nu sitter jag här och har panik. poor me. 

nu blir det filmm och mys. puss   

HALLÅ!? sanna nielsen är ju typ den största tönten i hela världen. den kvinnliga (och lite yngre) motstatsen till chrsiter sjögren liksom. SWEEEET. alla tycker jag är elak och bitter men sanna nielsen kommer alltid vara min lovely töntiga giant. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0