blire nån andra vers eller?

jag är yr tjej.

idag har jag varit i skolan, varit på banken, tränat, handlat, pluggat och nu är jag bara trött.
jag blir en pensionär på helgen. jag är för trött för att va ung. eller jag är nog inte trött, jag är nog bara
lite rädd för att erkänna att jag gillart bättre häääär. haha, men ja.

och jag har hittat 100000 grejer jag vill ha. på våren är kläderna som snyggast. hade jag möjlighet skulle jag kunna köpa grejer för typ 13092+90249 kronor, utan att ens behöva anstränga mig. fy på alla som kom på alla snygga clothes och saker. var är mina tre önskningar?:(

imorgon ska jag till staden iallafall och sen sola och simma.
sen ska jag bli utväxtlös. kommer kännas strange. haha
nu ska jag fortsätta plugga och snart kolla på donnie darko. KUL! jag kommer kissa på mig inatt, för jag har för mig att den är läskiggg. får väl se.
pyss
 



Kommentarer
Postat av: Christoffer

älskling!! saknar dig massor

2008-02-01 @ 23:06:46
URL: http://www.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0