ha ha ha

ja jag vil ha ha ha hela accessora.se
i allafall nästan.

idag var det såå skön dag. friluftsdag på gustavsvik med träna o sola. fast jag tänker utnämna gustavsviks gym till skitdåligt för det gick inte o andas där inne. det va helt kvavt och så fort man försökte bli lite anfådd höll man på att dö av att det va så fuktigt/kvavt/äckligt/euw i luften. nee inge bra. det enda som var roligt var att kolla på folk. sen gick det inte o stänga av ansiktskanonerna i solariumen heller. tack liksom. i'm red. men skönt vare iallafall. nu känner jag mig nästan lite ompysslad och frääääsch haha. + helt slut och slö i hela kroppen. men vad gör man inte :)

och efter veckor av letande efter mitt älskade carmex hittade jag den. nu är jag såld.

nu ska jag bada fötterna + se bröderna lejonhjärta. sen ska jag vara världens bästa hemmafru och laga mat.
so long. 




åtta månader och jag blir bara mer kär i dig för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0