sunny sunny

idag va det första dagen efter sportlovet. jag vaknade 20 minuter innan min enda lektion slutade. jag är duktig tjej. så jag åkte och tränade. snart kan jag nästan andas normalt också. tack tack. imorgon får det väl lov att bli lite andra bullar helt enkelt. skola, uh.
fast bra dag ändå måste jag säga. jag har varit duktig och beställt nytt bankkort + att det är sol ute. äntligen fram med mitt livs stora last;solglasögon. jag har redan hittat tre par new for the season. 

idag när jag kom hem hade baby fått varit hos veterinären igen för att hon är alltför klåfingrig. och så hade hon fått nån knepig krage (hon vägrar ha domdär plasttrattarna ni vet..) som var turkos och gjorde att hon liknande alexander bard som han såg ut i lördags på melodifestivalen. men det e väl snyggt det med..
och så har hon en fin turkos strumpa med en giraff på för att hon inte ska klia sig. micket fint. men nog

dusch+körkortsteori nu tänkte jag, sen kommer sandra (i hope) och då blir det fota projektarbete. halelujah wish me luck! pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0