sweeeet sunday

idag = yoga, skotta snö, plugga, marieberg, 86% chocklaaad + evian.

imorse skulle jag vara nostalgisk och sätta i mitt power yoga by casall step 2- band i videon. jag kan inte minnas att det var så jobbigt? måste nog gå på pilates på onsdag haha. eftersom jag fuskade och sket i halva bandet skulle jag skotta snö för att vara lite hurtig. det skulle jag aldrig ha gjort, för det slutade med att jag halkade och slog knät i asfalten :) det va skönt. 

sen blev det massa plugga, så nu kan jag ha gott samvete. men matte är ju skitknäppt. ofta man använder konjugatregeln när man går till ica och handlar? fattarnte. eftersom jag hatade matte så åkte jag och papi till marieberg istället. mycket roligare, för jag såg två typ 8 åriga tjejer som var osams och drog varandra i håret. man var så arg när man var liten haha. och nu är jag hemma igen, ett par stövlisar rikare. 

nu blir det plugga järnet och sen åka till pälsklingen. äntligen hemmaaaaa puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0