valentines day

idag är det alla hjärtans dag. halva sveriges befolkning verkar hata alla hjärtans dag, men jag tycker det är rätt mysigt. fast världens mest onödiga dag egentligen, det enda som var bra hittills var o träna imorse. sen bara skola, som man ändå inte gör nåt vettigt i förutom att träffa snuffisar :) men ikväll kommer emma hem o sen får jag träffa kurt. will be cosy.

så jävla skönt o typ ha allt gjort i skolan. bara lite matterester och en uppgift om posttraumatisk stress. och projektrapporten och ekonomin. haha ni ser, jag drunknar i stuffs to do. och inte blir det bättre av att tiden går så snabbt, men inge klagande för det är så jobbigt o lyssna på.

idag satt jag och tänkte på vilka vissa människor egentligen är lika. jag hittade en som var sjukt lik en blanding mellan lindsay lohan och en ful liten bäbis. en annan var sjukt lik min morbror och den tredje måste vara släkt med björn skifs. lindsay lohan/den fula bäbisen var värst iallafall, där fick jag till det..

nu blir det te, te och te och lite skidskytte (min nya grej) puss och hoppas ni har någon att pussas på och med på alla hjärtans dag, annars finns det alltid kompisar, familj och släkt att iallafall kramas med och tycka om.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0