vem är du?

igår var jag arg idag är jag glad. haha min faster brukar alltid säga "upp som en sol, ner som en pannkaka". hon har aldrig annars haft så rätt.
 
idag fick jag världens finaste rosa mp3 av christoffer. im happy och du skämmer bort mig :P

det är synd om aisi! vill inte ha tratt på sig (vilket jag förstår, vem vill springa runt med en jävla plastskärm runt huvet som en annan kragödla?) och är helt groggy och trött. bli friiiisk.

ikväll blir det utgång med tjejorna. vi gör sånt för sällan, i think. synd bara att alla inte är 18, jag väntar fortfarande på ida och linda! men er får jag träffa imorgon för då blir det mysis hos linda :) goooooos.

haha idag när jag var ute och gick kom det fram en söt farbror och frågade om det gick bra att han lånade mina ben när han skulle gå upp för backen, han tyckte de såg mycket starkare ut än sina egna. sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0