you are that someone

ok vem har tagit mina bikinitrosor? haha, jag kunde inte simma idag för jag äger tydligen inga längre. fint.
så jag rodde roddmaskin istället. det behöver man tackolov inga bikinitrosor till.

annars har jag mest gjort av med pengar idag. en konstig grå klänning/tröja/UFO som jag knappt fattar vad som är bak o fram på och så ett par skor som jag inte kan använda för att det tydligen ska bara 24 meter snö nu. ska snön komma i februari behöver den väl knappast komma överhuvudtaget kan jag tycka. jag vill ha vår.

jag kommer ha samlat på mig så mycket pensionärspoäng den här helgen så det är inte klokt :D

och jag saknar christoffer. kom hem det finns snö här också nu :D haha  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0