perfaaa


det luktar hallon ;D haha

igår var jag duktig tjej och städade hemma hos christ-offer. dammade och sopade och skurade och dammsög, uuu name it. konstigt att jag aldrig får såna där stolleryck hemma hos mig själv. det är helt enkelt mycket roligare att städa hos andra (?)

imorse vaknade jag på rätt sida och skulle åka o sola med mamma. hann mellanlanda på hm, och det kan ju faktiskt bara sluta på ett vis. en jacka o klänning rikare och lyckligare. sen skulle vi minsann åka till lager 157 också fick jag höra. där va jag ju helt enkelt tvungen att köpa två tröjor, ett linne och ett par skor. kom till mamma, sa jag. (har hört att det är straffbart att gå därifrån tomhänt.) ajabaja.
när vi väl kommer till hagabadspaochgym så inser vi att de har SOMMARSTÄNGT med stora bokstäver mellan klockan 12.0 och 16.00 varje dag. sicko? jaja, så vi åkte och åt jordgubbar och gick en sväng i karslundsspåret.
nu däremot, blir det soooola och bränna i karslundsspåret ännu en gång.
sen ska jag hem och anamma leila lindholm för att hon är så helylle. bakande hemmafru here i come.


är den inte tjusig så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0