regn,regn o regn

idag regnar det småjävlar. jag och pappa sittter o väntar spänt på att få gå ut och ta våran dagliga en-timmes-promenad. det har blivit lite av tradition, och aisi börjar minsann få upp flåset hon också. i väntan på (det förmodligen ALDRIG kommande) uppehållet håller jag på med rosmarinsgrissini. vad jag kan.

och mitt i mitt slötittande runt omkring på internetet så hittade jag den hääära:


underbart, och den som ställer denna på min trapp är helt enkelt värd en miljard.
skulle det vara så att du bara hittar en orange eller turkos så gör inte det nåt. jag är inte omöjlig på det viset.

idag är jag ledig. jag är ledig jämt känns det som, och det är verkligen skittråkigt. jag vill jobba jobba jobba. min största skräck är att bli arbetslös. tänk att behöva tampas med det. buhu.. jag gör mitt bästa iallafall och håller tummarna stenhårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0