slutt

och idag var det min (förhoppningsvis) sista dag hos finnerödja bär. jag slipper coops kyl och jag slipper coops parkering som oftast har varit lika kall som kylen. med ändå måste jag erkänna att det är liiiite,liiite sorgligt. eller kanske inte sorgligt, men iallafall lite svårt att släppa taget. det är ju trots allt ett ställe jag har släpat min röv i nästan varje dag de senaste tre-fyra veckorna. jaja, nu ska jag inte säga för mycket, för då kanske jordgubbsguden straffar mig med en månad extra.

jag har upptäckt en uppsjö med saker jag inte visst om mig själv under den här jordgubbstiden. för att lista några enstaka fenomen:
- jag har inte alls det tålamodet jag trodde att jag någonstans hade.
- jag tröttnar inte på jordgubbar, hur mycket jag än har ätit.
- jag är ganska bra på att få tiden att gå
- jag är fortfarande lika dålig på att gå upp på morgonen.

nu ska jag iväg mot nya mål, tänkte jag. hur nu det ska gå? men förhoppningsvis ska jag väl klara mig ok, och nu ska jag minsann få lite sommarlov också. men nuuuuu hörreni, ska jag och pappa äta lite kvällis, och sen blir det långpromenad för hela slanten. PS: prova inte jordgubbsdieten. det verkar sätta sig stenhårt.DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0