TJAAAAA

det händer saker hela tiden. i lördags begav jag emma o mamma oss upp mot stockholm för en ålandskryssning. alltid lika värt, och vi hade det hur mysigt som helst med sjukt fint väder, sjukt god mat och sjukt god alkohol. och sjukt fula och underhållande människor. HERREGUD att vissa har fått tillstånd att ens visa sig ute? haha men det va ju bra; det förgyllde definitivt vår resa! men nu är vi hemma. fattigare rent pengamässigt, men defenitivt rikare när det gäller skratt, roliga upplevelser och kilon. iallafall jag. + 4 sen studenten, och jag firar inte. jaja, börjar bli drags o dra sig tillbaka till nautilus, kanske. haha

nu ska jag umgås med la familia. sen ska jag pussa på världens bästa,underbaraste fästmän. <33

DON'T BELIEVE IN WHAT THEY SAY AND WHAT YOU ALWAYS BEEN TOLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0