stop, just liiick it

helgen jag trodde skulle bli en mardröm gick helt okej faktiskt. jag tror verkligen alltid det värsta om mig själv. haha

och det rullar på i sin vanliga takt. sitter och drömmer om mitt framtida hus, av någon anledning. fattarnte, jag vill ju inte flytta hemifrån? och absolut inte till hus? den som lever får se, antar jag.. och i helgen har jag jobbat. det har både varit en upplevelse och inte en upplevelse. men det va säkert bra. imorgon blir det jobb igen, men på tisdag är jag ledig. weho.
och när jag inte jobbar och står i så försöker jag träffa min käre man och mina kära biologiska gener. och gå långa promenad förstås.

igår hade vi det mysigt, jag och min andra hälft. bakade pizza och så vidare. i fredags har jag för mig att vi kollade på morgan pålsson-filmen. kanske roligaste någonsin. jag höll på o kissa på mig och sätta i halsen, samtidigt. måste skratta lite till tror jag, haha.

nåjaaa. nu ska jag längta lite efter syster yster, som förövrigt kommer va bruuun och fiiijn när hon kommer hem på tisdag. och så ska jag kika lite på tv, och sen sova i min alltför sköna säng. upp med the tupp imorgon och sedan handla lite schmink, som är "såååå kul". jag hatar att köpa smink, SKITBAJS. jaja, kiss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0