JAAAAAAA

och så har vi tagit studenten. helt sjuuukt. men jag måste säga att det var mitt livs roligaste dag med glädje nonstop. nu är jag nybakad och klar, och sist men inte minst redo för ett nytt kapitel.. men iaf: tack mami, papi, emma. ni luktar faktiskt hallon, hoho.

som sagt; nya kapitel. alla börjar på nya kapitel, men sen om det är nr 2, 5, 78 eller 104 är en annan femma. själv är jag inte speciellt världsvan och liknar mer bambi på hal is, och bläddrar sakta men säkert till kapitel 2. men det känns braaa, it does. nu är jag riktigt förväntasfull. får väl se när jag hoppar till kapitel 3, men känner jag mig själv blir det lagom till 30-årsdagen. men långsam mognad är a och o har jag hört. säger vi.

har dock varit lite svårt och komma in i det som jag för har kallat vardagen. huvvva. men jag tänkte försöka liiite hårdare nu. det inveg jag dock bra med både öl,cider och chilinötter igår. tack gud för att jag hade sån tur i karaktärslotteriet. fan.
men jag såg ju faktiskt föra halvlek i fotbollen. mitt försök till att vara sportig tjäj haha.

nej vet ni vad. mitt scrapbookingsug tar vid nu (jaa, du läst rätt..), så nu ska jag pyssla. puss och peace för nu ska jag jobba i 84 år och kommer inte ha tid med min fina, rosa bloggis.
ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0