saknar!

under tiden jag tycker synd om mig själv osv, bestämde jag mig för att först baka kakor ur leilas nya kokbok, sen tänkte jag kolla på sex and the city-filmen. men jag var för rastlös och tog en promenad med pappa istället. haha, vi gick förbi en kohage, och aisi som är skiträdd för kossor gjorde sitt bästa för att passa in och började äta gräs. haha

och jag bara saknar öland och sol och värme idag! skulle va så skönt o va typ 12 och slippa sånahär saker...
vet inte hur många underbara solnedgångsbilder jag har från öland så jäkla fint

NI SER! heeeelt bra



kolla va fint! man kan inte mer än älska öland mest av allt. blir inget öland i år, men nästa; då jääääklarns. !



förmodligen kommer vi aldrig bli så. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0