FINALLY

dagen bara rann iväg.
skola,stan,träna + hem o sy.
men nu är jag nästan klar!

jag har sytt för mitt liv idag, skulle man kunna tro. från att ha gnällt över att det var snett, att det va fult, att jag hatade tyget, att jag skulle slänga allt, att jag skulle börja på nått nytt så satt jag där med en färdig klänning i handen tillslut. dessutom en klänning som jag tyckte va helt okej och blev helt glädjeyrig av när jag fick på mig den. känn på den ni, riktigt lyckligt slut. nu är det bara fotona kvar, nu siktar vi. 

idag har jag investerat i mina tänder. jag har köpt massa tandprylar på apoteket. så nu ska jag få beröm nästa gång jag går till tandläkarn tänkte jag haha. nej inte därför. men snål som jag är tänkte jag skippa att betala 12 miljoner för att laga ett hål när jag är 45. iallafall försöka.

och så är jag 3 par solisar rikare också. jag kan inte hejda mig. :(
men nu ska jag duscha och bli en ren tjey sen bär det av till baby.
herrå herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0