jag har vår

image41

på söndagar brukar det inte hända ett skit, men idag har det hänt lite granna kanske iallafall.
mami hämtade mig o sen åkte vi och köpte massa påsksaker haha. högtidsgalna familjen, trot eller ej. så nu ser det riktigt påskigt ut. sen blev det promenad med henne och aisi, och sen gick jag ut själv. jag tror att jag ska kunna gå bort det onda i mina knän haha. vi får väl se, vi får väl se. men träningsvärken dödar mig idag, så blir det när man har låtit bli o träna på nåra dar.

charlotte perelli vann melodifestivalen och det kunde inte ha blivit mer rätt haha.
"alla som röstade på sanna nielsen röstade ju bara på henne för att de tycker synd om henne för att hon är en giant."

nu ska jag sy lite, duscha lite och dricka lite te. på tisdag kommer emma hem och då blir det myyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0