seriöst

klockan är prick 0900 och jag har redan varit vaken i minst en halvtimme. så här blir det alltid när man är ledig och får sova till fem om man vill. men icke. så då tänkte jag att jag skulle ta en långpromenad eftersom jag nu va vaken så tidigt. men så tittade jag ut;hur mycket snö och hur kallt som helst. det finns inga dåliga kläder bara dåligt väder, så det så. och här fick vi, för att vi sa : åh påsk är så mycket mysigare än jul, för alla så glada och det är såååå fint väder och vår och så är alla barn söta och går påskkärringar och föräldrarna är inte stressade. OKEJ:
1: på julafton får det inte va snö, men däremot hela påskveckan. = inte mysigt.
2: ingen kommer va glad. alla kommer få en svår påsk+snödepression.
3: det är inte fint väder, det är slaskig snö och iskallt typ.
4: ingen unge kommer kunna vara påskkärring. alla kommer frysa ihjäl.
5: föräldrarna kommer vara stressade för att.. nåt. skitsamma. det kommer bli en skitpåsk :(

det enda jag har gjort hittills på det här påsklovet är o sy. både mycket, rätt, fel, fint och fult. jag är iallafall ganska dum och tror att jag är mindre än vad jag är; allt är typ 10 cm för litet. jaja, det blir väl till och pressa lite. ha.
och igår var jag hos tandläkaren, och jag slapp han som luktar bajs. jag var så nöjd, men det visade sig att han bara va någon slags mellanhand som skulle skicka iväg mig till bajsmannen så fort han fick möjlighet. och det gjorde han; vi ses 22 april poopboy. (annars sa han att jag va duktig som hade fina tänder. tack äntligen)

idag kommer det ett barn hit. ska bli mysigt. och nu ska jag sluta deppa och ta mig en dusch. emma är ju dessutom hemma så bättre blir det ju inte.
pyssssss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-19 @ 09:12:45
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0