ska vi?

nu har jag pluggat klart för idag och är nöjd tjej. nu slipper jag det till iallafall nästa vecka. då börjar helvetet (kärnveckorna) igen. bajs på det. dock bara 10 veckor kvar och sen är vi fria som fåglar. och rädda som fan. iallafall jag!

sjuk vecka, man har tappat fattningen helt om vilken dag det är. jag var 200% säker på att det var fredag idag, men sån tur hade jag ju intee. ack ack. idag va jag och mami och handlade massa roliga grejer och jag va tvungen att köpa tre par skor. jobbigt läge men dom va ju billiga? haha. så nu har jag köpt fem par nya skor på ynka två veckor. jag kommer att förgöra mig själv en dag.  efter att vi hade handlat blev dag hundhämtning på dagis. där blir man döv varje gång man går in för att alla skäller så högt. jag vet inte om dom blir glada över o se mig eller om dom hatar mig? haha det återstår o se.


och älsking, we're doing great! 9 månader idag och frågan är om man kan vara mer kär? nope.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis :)
Ha en bra kväll!

2008-03-27 @ 18:58:35
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0