swinging suuuun

och skönaste dagen.
jag blir helt till mig av allt solsken. så idag har jag tagit långa promenaden och hittat blåsippor och känt mig som 7 år på nytt. det är det som är så härligt med våren.
och snart blir det påsk vilket är den härligaste högtiden, på något vis nästan mysigare än jul. det är inte samma stress och alla kan bara ta det piano och sola sig lite i vårsolen. i like i like.

     

jävla doktor idag igen. jag börjar känna igen er nu haha. men ni är ganska snälla mot mig iallafall och det är alltid söta barn i väntrummet samtidigt som mig. såna som ska visa alla leksaker och säga "titta!" och "ä de?"
bara för att det va mina första ord. och "emma".

14 dagar tills du äntligen kommer hem. saknar dig såå min systeryster.

idag ramlade brevet från skövde tingsrätt ner i brevlåddan. TACK. 
nu sitter du där ditt skithuvve.
"han är säkert fet också. kanske köpte han mat för alla pengarna?" HAHA. 
puss

och tack vare dig tror jag på både ödet och slumpen.
inget gör mig så lycklig som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0