weekend week 10

har det redan gått 10 veckor på det här året? jag fattarnte. det är ju sjukt. vad jag har gjort i 10 veckor, det är ett dilemma.

tidig uppstigning typ kl 8 idag. promenad och sen träning på kära nautilus, och folk hade tydligen glömt allt vad tandhygien heter, för det låg en tjock dimma av morgonandedräkt över hela gymmet. måste jag säga att jag ville spy? haha.

måbättre-mässan var idag också, det va kul tror jag, förutom massa jobba resultat och värden och jag vet inte allt vad det heter. men nu ska jag köra stenhårt. sen ska jag bli ung igen.  
så nu sitter jag här och äter 70% choklad och jordgubbar och får i mig 1023013 olika antioxidanter.tack tack.
hahah

nu ska jag iallafall åka till emilie och kolla melodididi och bara mysa. puss på christoffer och lite på er andra.
hej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0