förstår inte..

var börjar man?
kommer aldrig, aldrig förlåta er. klarar knappt av att höra er och än mindre se er.
men det heter väl att det som inte dödar, det härdar av en anledning.
jag hoppas det, även om jag skulle göra allt för att få tillbaka det ni har förstört.

kvällen började bra med grill och mys med joanna, josse och hanna.
annars jobbig kväll och jag vill bara få svar på varför människor gör som de gör?
och jag bara funderar på hur saker skulle kunna vara annorlunda om jag hade gjort på ett annat sätt eller varit på ett annat sätt. det är värst att aldrig få veta, men när jag tänker efter så är det värre att andra också kommer ihåg.

:/


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-10 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0