lets kickkk it

det börjar suga lite imagen nu, när man tänker på studenten.. alla som kommer va så fina och så glada. idag har jag iallafall varnat lotta att jag kommer gråta floder på hennes axel. hon var redan förberedd, sa hon. får väl se hur det blir med den saken..
så jävla trött på folk bara, och ännu tröttare på att jag ens blir trött på dem. bajshuvven

och idag har jag ringt runt till så många viktiga människor att jag blev mörkrädd för mig själv. men jag löste iallafall saken och hoppas på det bästa :)

och idag har bara varit skola, sol, glass och joggingtur. så skönt och mina ben värker vill jag lova.
nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till min älskling som flyttar in i sin nya lägis idag. puss på'n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0