monday

image44

igår va den mysigaste dagen på länge. jag kan säga att mitt hjärta bara slår hårdare och hårdare för den mannnen

jag skriver för det mesta bara blogginlägg när jag är förbannad eller sur, och varför skulle det här vara ett undantag? haha jag har nyss slösat (?) en och en halv timme av mitt liv på att klippa gräset. det är det värsta i hela världen, det är så illa att det till och med borde vara förbjudet för gräs att ens växa en halv milimeter i halvåret. när jag någongång skaffar mig ett hus med trädgård ska den för det första vara i såpass behändig storlek att man kan klippa den med såndär klippare utan motor som man bara drar fram och tillbaka och den ska framförallt inte innehålla några backar, gropar, träd, buskar, mossa och än mindre gullvivor.
så vad har hänt? jo:
1)jag har tappat luften två gånger för att gräsklipparn fastnar i mossa/grop/backe och jag har fått handtaget i magen. tack
2)jag har fått en död muskel i armen/axeln för att jag har fått dra igång den såmånga gånger. tack
och mitt i allt ser jag att det ligger en fet katt och solar sig på min grannes fönsterbräda och osynligt skrattar åt att jag sliter och svär. skithuve.

men ska jag se positivt på saken så har jag fått världens bästa motion och säkert också endorfiner för två dagar. min mami och papi kommer älska mig ännu en dag för att de slapp klippa gräset och det som inte dödar det härdar, it says.

och det enda jag i princip tänkte på när jag klippte gräset var sanningens ögonblick igår (haha,,) men iaf: stackars tjejen som hade världens äckligaste småbarnsfeta kille (eller föredetta kille numera, får vi hoppas..) självklart, jättesynd om henne för att hennes boyfriend varit otrogen, gärna skulle slänga på ett par silikonbröst och en massa annat, men det är ju mest synd om henne att hon har slösat 5 år av sitt liv på en solduschad, satsumasliknande IDIOT. länge leve detdär tvprogrammet, nu slippet hon slösa 5 år till eller kanske ett helt liv på honom.   

nu ska jag duscha bort min äckliga gräsklipparlukt, äta lite foodie och plugga matte. wish me luck pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0