snor och plugg

egentligen ska man inte klaga, men om man inte skulle klaga så skulle det vara svårare och uppskatta när det går bra osv. så jag tänkte bara påpeka att jag håller på att snora ut min hjärna, förmodligen inte har ett hjärta som slår rätt eftersom jag har skitont i bröstet och att mina lungor förmodligen har kollapsat eftersom jag knappt kan andas. skittrist, som ni hör. att jag dessutom måste plugga röven av mig tills imorgon och inte vet HUR jag ska göra, så blir det ännu värre. jag skulle liksom behöva plugga bort lite röv, om ni förstår vad jag menar. ehe

just nu längtar jag ihjäl mig men är samtidigt så räääädd. jag vill bara att dagarna ska gå och att emma ska komma hem och att hanna ska komma hem (jag har inte träffat henne på 10 månader..) och att jag ska få ta studenten för det ska ju va skitkul har man hört.. men ändåååå, jag kommer ju kissa ner mig för att jag inte kommer få nåt jobb och behöva va arbetslös tills jag är 89 år och får jobb hos PRO. får man vara hur gammal som helst för å sälja jultidningar?..

tänkte göra mig, och förhoppningsvis er också, lite glada genom att lägga upp lite bilder från i lördags när det va 20årskalajs. håll till godo!

förstår om ni känner er attraherade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0