THE END!

idag hade vi slututställning. var inte direkt seriöst, men helt okej för det. känns som om allt bara betas av och blir klart..klart...och klart! hur skönt som helst och man känner sig nääästan duktig för en gångs skull. nu är det bara och invänta domen som för min del faktiskt spelar stor roll. orkar inte komvux i say.

så efter skolan blev det att knata på stan och fara till marieberg med mami och handla nödvändigheter. undies + sidenband till studenten och lite mer viktiga grejer. man kan nästan ta på studenten nu. och idag provade jag allt; klänning, skor, studentmössa.. och jag började nästan grina! jag är alldeles för sensetive! nu är det bara o njuta av den sista tiden..

nu blir det promenad och buss till storstaden och babo. kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0