bajs bella

jag har alltid tyckt att "blondinbella" har varit rätt frän. när hon va 17 skrev hon blogg som om hon var 46, typ "ikväll ska vi äta mörk, bitter choklad, diskutera polittik och dricka vin. men MAX ett glas. MAX". när hon fyllde 18 blev hon typ 79. tyckte hon va lite frän, som jag sa. men igår va hon med på Ekdahl-tjofräset på tv4 och jag se : shit jag måste höra henne prata! det har jag aldrig gjort. och jag förväntade mig lugna och ordentliga och korrekta och nästan äckligt BRA meningar. men alltså? skulle den här damen på något vis vara vältalig? NOOOOPE SNOOOOP!  det va det pipigaste, jobbigaste och mest pinsamma ögonblicket i går. fel fel fel! och alltså? bara för att man har en pappa som är advokat och en pojkvän som tror sig vara david hasselhof så betyder ju inte det att man är normal och super. men det trodde ju jag..


stort problem. nu ska jag tvätta fejjjset sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0