JAG SPYR x 305+407+507+570

fattar inte hur fan pedofili kan vara straffbart med inte tidelag?kan inte se skillnaden? det är helt SJUKT och jag mår så illa att nästan har spytt i två dagar när jag har råkat läsa expressen på jobbet. jag spyr snart ärligt talat utan att överdriva. och grinat lite har jag redan gjort. om inte annat på de cpskadade människor som KAN ta ett beslut men inte gör det. FY!

dessutom har jag färgat håret. orkade inte se "lagom religiös" ut i mitt "lagom bruna hår" längre. tråkigaste färgen i mitt liv iallafall. vem fan vill ha den färgen?? back to black snart säger jag bara. tjuvstyartade lite med mörktmörkt brunt.
jag va fan snyggast i svart. 

jag vill ha min lön nu så jag kan gå till en massör och fixa min felaktiga rygg. kiss på den faktiskt..

CHRISTOFFER KOM OCH KRAMA MIG :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0