nervkläm

måste ha 56 nerver i kläm i ryggen eller nåt. lite ont gör det om jag ska erkänna.

igår skulle jag och älsk kolla på narnia - prins caspian. orkade typ halva och sen va jag tvungen o försöka sova. men det gick inte förrän efter en timme när chrillepille kom o la sig och läste nån tidning bredvid mig. då somnade jag som ett litet lamm. är som ett barn som man måste natta. ska kanske se klart narnia någon gång. är den ens bra? fick inte ens någon uppfattning?

imorgon är jag ledig och tänkte ladda batterierna inför den jäkla veckan som är på g. ska bli kul o se hur trött jag är nästa lördagkväll. förmodligen har jag avlidit lagom till onsdagen :)

liselotte watkins är duttig:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0